ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

ΣΥΝΟΛΟ {{order.final_cost}}
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 2292025711

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

9. α) Πολιτική Αλλαγών(Ισχύει για Ελλάδα)

Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier, που παραλάβατε.

Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε συμπληρώσει το σχετικό έντυπο αλλαγής που έχετε παραλάβει μαζί με το δέμα.

Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.

Τα υποδήματα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

Τα έξοδα της αλλαγής είναι 5,00€

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 5€

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 7€, στην διαδικασία της αλλαγής.

Για λόγους υγεινής αλλαγές στα κοσμήματα & αξεσουάρ δεν γίνονται δεκτές.

 

10. Διαδικασία Αλλαγής

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας συμπληρώσετε το έντυπο αλλαγής που θα βρίσκεται μέσα στο δέμα στα στοιχεία τα οποία αναγράφονται και μόλις λάβουμε το δέμα,αποστέλουμε το νέο προϊόν που επιθυμείτε.

Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
* Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
* Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.
Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.

Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

 

11. α)Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται σε περίπτωση που έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο τηλ: 211 800 1815 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Σε αυτή τη περίπτωση και αν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας, παραμένει στη διάθεση σας και πιστώνεται στο λογαριασμό σας, για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά.

Παρακαλούμε πολύ όπως δώσετε μεγάλη προσοχή στους παρακάτω επιπρόσθετους όρους της εταιρείας:

• Η εταιρεία δεν φέρνει ευθύνη για τη φόρμα (fitting) των υποδημάτων.
Η "φόρμα" κάθε υποδήματος διαφέρει. Το προσωπικό της εταιρίας μας καθώς και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αναφέρουν την φόρμα κάθε υποδήματος κατά προσέγγιση με τους εξής χαρακτηρισμούς: κανονική εφαρμογή, στενή εφαρμογή.

• Οι τιμές των προϊόντων που βρίσκονται στα φυσικά μας καταστήματα, ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε κράτηση μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και παραλαβή από τα φυσικά μας καταστήματα, θα ισχύσουν οι τιμές και οι όροι των καταστημάτων μας.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, με κάρτα ή Paypal και επιλογή παραλαβής από τα φυσικά μας καταστήματα, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο 211 800 1815, για να μπορέσει να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε ισχύ η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που οι τιμές φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος διαφέρουν, η διαφορά θα αποδοθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε και η πληρωμή.

• Στην περίπτωση πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και προβείτε σε αλλαγή με διαφορετικό σχέδιο μικρότερης αξίας μέσω των φυσικών μας καταστημάτων, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο προϊόν ίσο ή παραπάνω με την διαφορά που υπολείπεται βάση του τιμοκαταλόγου των φυσικών καταστημάτων. Το ίδιο ισχύει και για μεγαλύτερης αξίας αγορές όπου η διαφορά δεν προκύπτει από τις τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος (του νέου σχεδίου) αλλά από τις τιμές των φυσικών καταστημάτων.

 

β) Πολιτική Αλλαγών(Ισχύει για Κύπρο)

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών ELTA που παραλάβατε.

Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.

Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.

Τα προϊόντα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια.

Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

Τα έξοδα αλλαγής για τις παραγγελίες που έχουν επιλέξει τρόπο αποστολής “Economy Delivery” είναι 10€.
Τα έξοδα αλλαγής για τις παραγγελίες που έχουν επιλέξει τρόπο αποστολής “Εxpress Delivery” είναι 10€.

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγω, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 10€

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 15€, στην διαδικασία της αλλαγής.

 

γ) Διαδικασία Αλλαγής

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε και το αρμόδιο τμήμα μας θα διευθετήσει για εσάς την διαδικασία.

Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
* Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
* Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.
Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.

Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

 

δ) Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται σε περίπτωση που έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο τηλ: 211 800 1815 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε αυτή τη περίπτωση και αν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας, παραμένει στη διάθεση σας και πιστώνεται στο λογαριασμό σας, για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά.

Παρακαλούμε πολύ όπως δώσετε μεγάλη προσοχή στους παρακάτω επιπρόσθετους όρους της εταιρείας:
• Η εταιρεία δεν φέρνει ευθύνη για τη φόρμα (fitting) των υποδημάτων.
Η "φόρμα" κάθε υποδήματος διαφέρει. Το προσωπικό της εταιρίας μας καθώς και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αναφέρουν την φόρμα κάθε υποδήματος κατά προσέγγιση με τους εξής χαρακτηρισμούς: κανονική εφαρμογή, στενή εφαρμογή.

 

12. ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Στις περιπτώσεις επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν.

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη με μοναδική επιβάρυνση το κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο επωμίζεται ο πελάτης.


Η διαδικασία έχει ως εξής: Ο πελάτης στέλνει τα προιόντα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία επιθυμεί και με τα μεταφορικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο.


Αμέσως μας ενημερώνει πως έχει αποστείλει το δέμα του και μας δίνει τον αριθμό αποστολής. Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το δέμα, έρχεται η ίδια σε επικοινωνία με τον πελάτη.


Στην περίπτωση αυτή και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.


Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ: Α) ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία, Β) εάν ο πελάτης χρεώσει με έξοδα(αποστολής ή courier) την εταιρεία μας σε περίπτωση υπαναχώρησης παραγγελίας.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβει ο πελάτης το δέμα του.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Το τίμημα θα επιστραφεί στον αγοραστή με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε επιθυμείτε να μας τα επιστρέψετε φορεμένα ή έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά.

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.